وبینار آشنایی با فرآیند دانش پژوهی در دانشکده پرستاری و مامایی تبریز برگزار گردید. شرکت کنندگان وبینار در برگیرنده اعضای محترم هیأت علمی و آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی تبریز و برخی از اعضای محترم هیأت علمی سایر دانشکده های علوم پزشکی تبریز بودند. در این وبینار سرکار خانم دکتر بهشید، ابتدا در ارتباط با نقش مفهوم خلاقیت در آموزش مقدمه ای بیان نمودند و سپس در ارتباط با معیارهای دانش پژوهی و تفکیک آن با مفاهیم مشابه توضیحاتی ارائه دادند. همچین در ارتباط با ساختار یک فرایند دانش پژوهی مناسب نیز بحث گردید. در پایان به پرسش های شرکت کنندگان حاضر در وبینار پاسخ داده شد.