برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
سه شنبه 2 بهمن 1403
nursing@tbzmed.ac.ir
English
فارسی
34796770- 041
دانشکده پرستاری و مامایی
School of Nursing & Midwifery
دانشگاه
دانشکده
ریاست
ریاست دانشکده
مسئول دفتر و ملاقات عمومی رئیس دانشکده
حراست دانشکده
روابط عمومی دانشکده
روابط عمومی دانشکده
تالار علامه طباطبائی دانشکده
آرمان، رسالت، برنامه استراتژیک دانشکده
چارت سازمانی دانشکده
شوراها و کمیته ها
روسای پیشین دانشکده
گزارش عملکرد دانشکده به تفکیک معاونتها
معاونتها
معاونت آموزشی
معاون آموزشی دانشکده
اداره آموزش دانشکده
سامانه دریافت مدارک دانش آموختگان
دفتر اساتید مشاور
آزمایشگاههای علوم پایه
مرکز مهارتهای بالینی
گروه های آموزشی دانشکده
معاونت آموزش بالینی
معاون آموزش بالینی دانشکده
مراکز بالینی همکاری کننده با دانشکده
پرسپتورشیپ
معاونت تحصیلات تکمیلی
معاون تحصیلات تکمیلی
تاریخچه تحصیلات تکمیلی دانشکده
اعضای شورای تحصیلات تکمیلی
وظایف شورای تحصیلات تکمیلی
آرایش دروس/ترم بندی مقاطع تحصیلات تکمیلی
وظايف واحد آموزش تحصيلات تکميلي دانشکده
مشخصات دانشجویان تحصیلات تکمیلی
پایاننامه های دانشکده
اعضاء هيئت علمي دارای شرايط احراز استاد راهنمایی پایاننامه
فرم ها و چک لیستها
فرآیندهای پژوهشی
فرآیند آزمون جامع
معاونت تحقیقات و فناوری
معاون تحقیقات و فناوری
کارکنان
ماموریت و چشم انداز
اولویتهای پژوهشی
اولویتهای پژوهشی سال 1402 دانشکده
اولویتهای پژوهشی دانشگاه
دفتر ارتباط با صنعت
واحدهای زیر مجموعه
فعالیتهای پژوهشی
شورای پژوهشی دانشکده
فرم ها، آئین نامه ها و چک لیستها
آئین نامه تشویق چاپ مقاله
لاین های تحقیقاتی اساتید دانشکده
کمیته اخلاق دانشگاه علوم پزشکی تبریز
کمیته تحقیقات دانشجویی
سیاستهای پژوهشی دانشگاه در سال
1403
1402
1401
1400
امور اداری و مالی
امور اداری و واحدهای زیربط
واحد حسابداری
قوانین و مقررات
گزارش عملکرد
معاونت فرهنگی و دانشجویی
واحدها
کتابخانه
فناوری اطلاعات (IT)
دفتر توسعه آموزش (EDO)
کمیته پایش و اعتباربخشی
کمیته تحقیقات دانشجویی
آزمایشگاه های علوم پایه
مشاوره دانشجویی
معرفی مشاور و اطلاعات تماس
معرفی مرکز و زمانبندی خدمات
عملکرد و فعالیت ها
بیماریهای روانپزشکی
آزمونهای روانشناختی
پیوندها
دفتر منتورینگ دانشکده
کمیته بین المللی سازی
اعضای کمیته بین المللی سازی دانشکده
اهداف و فرایندها
پذیرش دانشجوی غیر ایرانی
جذب هیات علمی وابسته و افتخاری
دعوت از کارشناسان خارجی و اعزام مسئولین به مجامع بین المللی
برگزاری گردهمائی های علمی
برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت
ماموریت های خارجی مسئولین
انتشارات
گروه های آموزشی
پرستاری سلامت جامعه
پرستاری داخلی جراحی
پرستاری کودکان
روانپرستاری
مامایی
تکنولوژی اتاق عمل
پرستاری اورژانس و مراقبتهای ویژه
لینکهای مفید
شبکه ملی تحقیقات پرستاری (NINRN)
سامانه نظام پیشنهادات کارکنان وزارت بهداشت
سامانه جامع مدیریت دانش وزارت بهداشت
سامانه کارگاههای پژوهشی و رویدادهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز
مدیریت خدمات پرستاری دانشگاه
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
پروفایل دانشکده در سامانه علم سنجی
جشنواره آموزشی شهید مطهری
سامانه نظام نوین اطلاعات پژوهشهای پزشکی کشور (نوپا)
گنجینه دانش و سامانه پشتیبانی مرکز آموزش مجازی
سامانه درخواست کالا و اجرائیات
سامانه طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشجویان ورودی جدید دانشگاه
سامانه پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت
دسترسی سریع
پرسپتورشیپ
برنامه کلاسی/درسی
اخبار و برنامه امتحانات
سامانه لاگبوک الکترونیکی (ایلب)
اطلاعات دروس
تقویم دانشگاهی
ژورنال کلاب
مقدمه ای بر ژورنال کلاب
ژورنال کلاب های پاندمی ویروس کرونا
گالری تصاویر دانشکده
مجله دانشکده
کتابخانه مرکزی دانشگاه
پست الکترونیکی دانشگاه
روابط عمومی دانشگاه
اولویتهای پژوهش در آموزش دانشکده
میز خدمت
حمایت از خانواده، جوانی و جمعیت
سامانه هم آوا (سامانه پیشین سما)
سامانه نوید
فرم درخواست اکانت اینترنت
فرم درخواست پست الکترونیکی
سامانه لاگبوک الکترونیکی دانشکده (ایلب)
نرم افزار نوید (نرم افزار ویژه یادگیری دانشگاهی)
سامانه مدیریت پژوهش (پژوهان)
اتوماسیون تغذیه
درخواست گواهی موقت دانش آموختگی
آزمون ضمن خدمت
سامانه نقل و انتقال کارمندان
سامانه طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشجویان ورودی جدید دانشگاه
صندوق رفاه دانشجویی
سامانه جامع اتوماسيون خوابگاه
سامانه درخواست کالا و اجرائیات
سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران
سامانه مهندسی مشاغل
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
سامانه درج و پیگیری انتقادات از واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز
کتابخانه
کتابخانه دانشکده
نرم افزار آذرسا
دانش آموختگان
سامانه تحویل مدارک دانش آموختگان
سامانه طرح نیروی انسانی دانشگاه
فرمهای امور دانش آموختگان
ارتباط با واحد دانش آموختگان
فهرست اصلی
فهرست اصلی
دربارۀ ما
تماس با ما
اطلاعات تماس دانشکده
چارت سازمانی دانشکده
دفترچه تلفن دانشکده
گالری تصاویر دانشکده
کارکنان غیر هیأت علمی دانشکده
اساتید دانشکده
نقشه سایت دانشکده
پرسش و پاسخ
پرسش های متداول
قوانین، دستورالعمل ها و آیین نامه ها
فلوچارت ها و فرآیندهای راهنما
پمفلت ها و بروشورهای آموزشی
گزارش عملکرد سالیانه دانشکده
کتابخانه دانشکده
برنامه های در حال اجرای دانشکده
تالیف و ترجمه های گروه های آموزشی
اخبار مناقصات و مزایدات دانشکده
بیانیه حریم خصوصی
تاریخ :
دوشنبه 18 اسفند 1399
کد
2527
اولویت های پژوهش در آموزش دانشکده پرستاری و مامایی تبریز
محور اساتيد
1.
توسعه نقش اعضای هیأت علمی در بالین
2.
راهكارهاي ارتقاء توانمندي هاي اساتيد
3.
ارتقاء سطح مهارتهاي ارتباطي بين استاد و دانشجو
محور نيازهاي جامعه
1. نيازسنجي آموزشي در زمينه آموزش پاسخگو از اساتيد و دانشجويان
2. راهكارهاي ترويج آموزشي در عرصه هاي مختلف (جامعه، خانواده، سرپايي، اطاق عمل بخش)
3. نيازسنجي و تطبيق برنامه هاي آموزشي با نيازهاي جامعه
نظام آموزشی
1.
انتظارات از دانش آموختگان در دانشگاه و تطابق آن با رويكردهاي آموزشي
2.
نيازهاي دانشگاه براي ايجاد رشته هاي جديد
3.
روش ها و راهكارهاي بهبود كيفيت در آموزش نظری، عملی و باليني
4.
توسعه کمیت و کیفیت محیط های آموزشی
ارزشيابی
1.
تحليل نظام ارزشيابي
برنامه هاي آموزشی
2.
ارزشيابي محيط هاي يادگيري در رشته هاي مختلف
3.
استفاده گروه هاي
آموزشي از روش هاي ارزيابي
اقتصاد آموزش
1. ارزیابی هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم سرانه آموزشي در رشته ها و مقاطع مختلف و راههاي كاهش هزينه و افزايش بهره وري
فنون و رسانه هاي آموزشي
1.
مقايسه اثربخشي شيوه هاي گوناگون آموزش الكترونيكی
2.
ارائه الگوي يادگيري الكترونيكي آموزش
پرستاری، مامایی و اتاق عمل
3.
طراحي و آماده سازي بسته هاي آموزش الكترونيكي
4.
ارائه راهكارهاي فناوري اطلاعات در آموزش
پرستاری، مامایی و اتاق عمل
آموزش اخلاق حرفه اي
1. بايدهاي اخلاق حرفه اي در آموزش علوم سلامت
2. چالش هاي اخلاقي در نظام آموزشي كشور
3. آموزش اخلاق حرفه اي و چالشها
محور دانش آموختگان
1.
اثربخشی برنامه های آموزش مداوم
2.
توانمندي دانش آموختگان در انجام وظايف حرفه اي پس از فراغت از تحصيل
3.
دیدگاه دانش آموختگان در مورد نيازهاي حرفه اي و آموزشي رشته/مقطع
جهت دریافت فایل خبر،
اینجا
را کلیک نمائید.
برچسب ها
اولویت های پژوهشی
دفتر توسعه آموزش
اقتصاد آموزش
کیفیت محیطهای آموزشی
رویكردهای آموزشی
سطح مهارتهای ارتباطی