ردیف |
عنوان |
1 |
[ ORDERاوردر] اورژانس |
2 |
[ ORDERاوردر] زنان، زایمان و مامایی |
3 |
[ ORDERاوردر] نوزادان |
4 |
AACN ضروریات پرستاری مراقبت های ویژه |
5 |
آشنایی با ابزار و تجهیزات اتاق عمل |
6 |
آشنایی و کار با تجهیزات پزشکی در فوریتهای پزشکی |
7 |
آمارگیری نمونه ای |
8 |
آمار و روش های کمی در کتابداری |
9 |
ابزار جراحی برای پزشکان، رزیدنت های جراحی و دانشجویان اتاق عمل |
10 |
احیای قلبی ریوی کودکان |
11 |
اخلاق حرفهای در هوشبری و اتاق عمل: |
12 |
اداره کتابخانه ها |
13 |
ارزشیابی آموزشی |
14 |
ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی |
15 |
ارزشیابی اثر بخشی برنامه های آموزشی |
16 |
ارزیابی و درمان خانواده ها |
17 |
استقرار مدیریت استراتژیک |
18 |
استنباط آماری در پژوهش رفتاری |
19 |
اصطلاحات پزشکی مطابق با جدیدترین سرفصل واحد درسی اصطلاحات پزشکی |
20 |
اصول روان درمانی: ارتقایی درمان روان پویشی مبتنی بر شواهد |
21 |
اصول عمومی تدریس و پرسشگری |
22 |
اصول کاربردی حمل، انتقال و جابجایی بیماران و مصدومین |
23 |
اصول و فنون پرستاری براساس سرفصل دروس کارشناسی |
24 |
اصول و فنون مراقبت های روناش - پارسه |
25 |
اصول و مبانی برنامهریزی آموزشی |
26 |
اصول و مبانی مدیریت |
27 |
اطلس الکتروکاردیوگرافی قارونی با بررسی نکات تشخیص و درمانی |
28 |
الگوهای یادگیری: ابزارهایی برای تدریس |
29 |
بازاندیشی در فرآیند آموزش |
30 |
برنامه درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها |
31 |
برنامه ریزی آموزشی |
32 |
برنامه ریزی راهبردی در نظام های آموزشی |
33 |
برنامهریزی آموزشی (مفاهیم، استراتژیها، اقدامات) |
34 |
بهداشت روان برای فوریت های پزشکی |
35 |
بیماری های عفونی باکتریال |
36 |
بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم |
37 |
بیماریهای داخلی در خانمهای باردار |
38 |
بیماریهای دستگاه تنفس |
39 |
بیماریهای دستگاه قلب و عروق |
40 |
بیماریهای دستگاه کبد مجاری صفراوی |
41 |
بیماریهای دستگاه گوارش |
42 |
بیماریهای دستگاه انکولوژی |
43 |
بیماریهای روماتولوژی و دستگاه ایمنی |
44 |
بیماریهای زنان و ناباروری |
45 |
بیماریهای عفونی در بارداری |
46 |
بیماریهای کلیه و مجاری ادراری |
47 |
تاریخ روانشناسی نوین |
48 |
تازه های احیای قلبی - ریوی |
49 |
تحقیق در عملیات |
50 |
تحقیق در عملیات |
51 |
تدریس در کلاس درس |
52 |
ترجمه کامل absolutely essential words 504 |
53 |
تغذیه دوران بارداری و شیردهی |
54 |
تغییر رفتار و رفتار درمانی: نظریهها و روشها |
55 |
تکنولوژی جراحی ENT ، فک و صورت؛ |
56 |
تکنولوژی جراحی ارتوپدی بر اساس آخرین سر فصل واحد درسی جراحی ارتوپدی |
57 |
تکنولوژی جراحی توراکس، قلب و عروق |
58 |
تکنولوژی جراحی چشم |
59 |
چشم و گوش |
60 |
خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دو جایگاهی |
61 |
خواندن فوری الکتروکاردیوگرام |
62 |
داروشناسی برای فوریت های پزشکی |
63 |
درسنامه جامع آزمون محور مامایی گلبان |
64 |
درمان با روش حل مسئله |
65 |
دستنامه طب داخلی هاریسون۲۰۱۳ |
66 |
دستنامهی بالینی برونر و سودارث |
67 |
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی |
68 |
دیدگاههای نو در برنامهریزی آموزشی |
69 |
راه های بسیار یادگیری |
70 |
راهبردها و فنون طراحی آموزشی |
71 |
راهنمای جیبی معاینه فیزیکی و گرفتن شرح حال باربارا بیتز |
72 |
راهنمای روشهای نوین تدریس |
73 |
راهنمای عملی تهیه و نمایش جدولهای آماری و پژوهش رفتاری |
74 |
راهنمای عملی فراتحلیل در پژوهش علمی |
75 |
روان درمانی مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی |
76 |
روانشناسی تربیتی |
77 |
روانشناسی ژنتیک |
78 |
روانشناسی سلامت به ضمیمه نگرشی بر منابع اسلامی |
79 |
روانشناسی مرضی تحولی: از کودکی تا بزرگسالی |
80 |
روش تدریس پیشرفته (آموزش مهارتها و راهبردهای تفکر) |
81 |
روش سنجی و کارسنجی |
82 |
روش شناسی مطالعات برنامه درسی |
83 |
روش های آزمایشگاهی در ایمونولوژی |
84 |
روشها و فنون تدریس |
85 |
روشها، فنون و الگوهای تدریس |
86 |
روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ( نظری - عملی) |
87 |
روشهای تحقیق در علوم رفتاری |
88 |
روشهای تدریس پیشرفته |
89 |
روشهای یادگیری و مطالعه |
90 |
زمینه روانشناسی هیلگارد۲۰۰۳ |
91 |
ساندرز مرور جامع پرستاری برای آزمون NCLEX-RN |
92 |
سنجش و فراگیری در گروه ها: ارتقاء مسئولیت پذیری گروهی و پاسخگویی فردی |
93 |
سنجش وارزیابی روان شناختی در محیط کار ( راهنمای مدیران ) |
94 |
شیوههای تغییر رفتار |
95 |
طب مراقبت های ویژه |
96 |
طبقهبندی هدفهای پرورشی: کتاب اول حوزهشناسی |
97 |
طراحی آموزشی ( مفاهیم ، رویکردها و راهبردها) |
98 |
طراحی آموزشی اثر بخشی تدریس |
99 |
طراحی برنامه درسی |
100 |
طراحی پیامهای آموزشی |
101 |
طراحی نظامهای آموزشی: تصمیمگیری در برنامهریزی درسی و طراحی برنامه درسی |
102 |
طراحی نظامهای آموزشی: مبانی ، رویکرد ها و کاربرد ها |
103 |
طراحی و سازماندهی محتوای برنامه درسی:رویکرد بین رشته ای در برنانه درسی تلفیقی |
104 |
طرح ریزی درمان در مشاوره حرفه ای |
105 |
عفونی، اورژانس و بلایا |
106 |
فرآیند برنامهریزی آموزشی |
107 |
فنون تدریس موثر |
108 |
کاربرد ابزارهای اینترنتی در آموزش و پرورش |
109 |
کتاب جامع تست های تشخیصی و آزمایشگاهی موزبی |
110 |
کتاب کوچک معاینات بالینی و روش گرفتن شرح حال بابارا بیتز |
111 |
کلیات طب بالینی |
112 |
کلیه و مجاری ادراری |
113 |
گوارش |
114 |
مبانی مدیریت رفتار سازمانی |
115 |
مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی |
116 |
متابولیسم و آندوکرین |
117 |
مدیریت پیایندها برای کتابداران |
118 |
مدیریت در اتاق عمل |
119 |
مدیریت منابع انسانی |
120 |
مراقبت های پرستاری ویژه |
121 |
مروری بر امتحانات بازآموزی پرستاری نوزادان و مراقبت های ویژهی نوزادان |
122 |
مشاوره پیشگیرانه |
123 |
مقدمات برنامهریزی درسی |
124 |
مقدمات مدیریت آموزشی |
125 |
مقدمهای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته |
126 |
مقدمهای بر نمونهگیری در تحقیق |
127 |
مهارت های پایه در خانواده درمانی از مصاحبه اولیه تا خاتمه درمان |
128 |
مهارتهای آموزشی و پرورشی (نظریه ها و الگوها) |
129 |
مهارتهای علمی مشاوره(در رویکرد ی یکپارچه) |
130 |
نشانه شناسی و معاینات بدنی در اورژانس های پیش بیمارستانی |
131 |
نکات و آزمون های طلایی دکترای تخصصی پرستاری |
132 |
نیازسنجی آموزشی روش ها، ابزارها و فنون |
133 |
نیازسنجی پژوهشی |
134 |
هماتولوژی |
135 |
رویکردهای یادگیری |
136 |
شیوه طراحی تالیف کتاب درسی دانشگاهی |
137 |
روان سنجی گستره و مبانی |
138 |
بارشناختی و طراحی آموزشی |
139 |
بنیان های فاسفی آموزش بزرگسالان |