جهت دریافت فایل "فرم ارزشیابی دانشجویان مقطع کارشناسی" کلیک نمائید (doc-pdf).
بسمه تعالی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز
دانشكده پرستاری و مامایی
دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی
فرم ارزشیابی بالینی دانشجویان دوره کارشناسی
معیار اول:
رعایت مسائل اخلاقی- حرفه ای
نظیر:
- رعایت وقت شناسی
- آراستگی ظاهری
- رعایت لباس فرم دانشگاه و اتیکت
- احساس مسئولیت
- احترام به بیمار و ارتباط مناسب با او
- احترام به پرسنل و ارتباط مناسب با آنها
|
معیار دوم:
مهارتهای تخصصی بخش مربوطه
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
نظیر:
- توانایی انجام مراقبتهای تخصصی بیماران واگذار شده در راستای اهداف کارآموزی مربوطه (ضمیمه در طرح درسی)
- دقت در انجام مراقبت از بیماران بر اساس اصول پراکتیکال
- آموزش به بیمار و خانواده وی
|
معیار سوم:
مهارت های علمی و شناختی
نظیر:
- شرکت فعال در بحثهای گروهی
- ارائه کنفرانسها و گزارشهای ارائه شده از طرف مدرس محترم مربوطه
|
ردیف |
نام و نام خانوادگی دانشجویان |
مسائل اخلاقی و حرفه ای (1 تا 3) |
مهارت های تخصصی بخش مربوطه (1 تا 12) |
مهارتهای علمی و شناختی (1 تا 5) |
نمره نهایی |
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
لازم به ذکر است که دانشجویان موظف به رعایت لباس فرم بوده و داشتن اتیکت شناسایی اجباری بوده و نمره
در نظر گرفته شده برای دقت در استفاده میباشد. همچنین، دانشجویان حق غیبت از بخش را نداشته و
این موارد کسر نمره منظور نبوده و باید طبق مقررات آموزشی عمل گردد.
استاد بالینی ناظر بالینی مدیر گروه معاونت آموزشی دانشکده
رونوشت به معاونت آموزشی بیمارستان