ردیف |
اهم فعالیتهای صورت پذیرفته واحد کارگزینی سال 96 |
شاخص ارزیابی |
کمی |
کیفی |
1 |
صدور مأموریت های اداری کارکنان و اعضاء هیأت علمی |
130 فقره |
|
2 |
تکميل بودن و صحت اطلاعات شخصی در سيستم پرسنلي (تصویر – آدرس – شماره تلفن – وضعيت تأهل و ...) |
|
بمحض تشکیل پرونده اطلاعات خواسته شده طبق فرم طراحی شده داخلی اخذ و در سیستم درج میگردد |
3 |
تکمیل و بروز رسانی صحیح اطلاعات استخدامی کارکنان در سیستم پرسنلی (رشته تحصیلی، آخرین مقطع تحصیلی، شماره مستند استخدام، تاریخ مستند استخدام، عنوان مستند استخدام و ...) و عدم وجود (کارکترهای - * / ـ 0 و ...) |
|
پس از تشکیل پرونده اطلاعات خواسته شده اخذ و در سیستم درج میگردد |
4 |
تکميل بودن مدارک اوليه استخدامي و پرسنلي (پايان خدمت، گواهي ايثارگري، عکس، شناسنامه، گواهی تندرستی، عدم سوء پیشینه کیفری و ...) و درج مستند مجوز استخدامی
|
|
پس از تشکیل پرونده اطلاعات خواسته شده اخذ و در سیستم درج میگردد |
5 |
ارسال بموقع و صحيح آمارهاي خواسته شده، براساس نامه ها يا پيامها (تصدی بیش از یک شغل، شناسه کارمند ایران، ایجاد پرونده پرسنلی، مجوزهای استخدامی و ...) |
|
بر حسب مورد درخواستی کلیه اطلاعات و آمار تنظیم و در موعد تعیین شده ارسال گردیده است |
6 |
تهیه و نصب گزارشات مهم آماری و نموداری از وضعیت منابع انسانی در اتاق ریاست و کارگزینی و بروز رسانی آن طبق دستورالعمل ارسالی |
|
در پایان سال 96 زیج منابع انسانی استخراج و پس از چاپ در دفتر ریاست و کارگزینی نصب گردید است |
7 |
شرکت فعال در جلسات، سمينارها و آموزش های ترتیب داده شده از سوی مدیریتهاو معاونتها و ادارت دانشگاه |
|
بر حسب دعوت در کلیه برنامه های آموزشی و جلسات ترتیب داده شده و سمینارها حضور یافته ایم |
8 |
اقدام جهت اخذ شماره مستخدم برای کلیه کارکنان قراردادی و رسمی و پیمانی |
11 نفر |
اقدام در خصوص مشاغل کارگری |
9 |
رعایت فرآیند سختی کار و برقراری آن در موارد مشمول و همچنین قطع آن در موارد عدم اشتغال عملی در پست مربوطه |
|
اقدام طبق گزارشات اخذ شده در احکام صادره |
10 |
ابلاغ و اجرای صحیح و بموقع آراء و احکام مراجع قضایی، دیوان عدالت اداری، تخلفات اداری و هیئت حل اختلاف |
1 فقره بازنشستگی قهری و 1 فقره اخراج هیأت علمی |
|
11 |
تکمیل صحیح تاریخچه شغلی |
|
بمحض تشکیل پرونده اطلاعات خواسته شده طبق فرم طراحی شده داخلی اخذ و در سیستم درج میگردد |
12 |
تکمیل صحیح پرونده های پرسنلی ایثارگران دارای مدرک تحصیلی مرتبط و غیرمرتبط در سیستم پرسنلی |
3 فقره مشمولین اقدام گردیده است |
|
13 |
تکمیل صحیح فیلد تاریخ اخذ مدرک (مدرک فوق لیسانس و دکترا) در تب تاریخچه 1 پرونده پرسنلی در سیستم پرسنلی |
7 فقره |
برحسب مورد اقدام گردیده است |
14 |
تکمیل فرم مربوط به نحوه استفاده و فرم محاسبه کسر کار جانبازان، درج در پرونده پرسنلی |
2 فقره |
|
15 |
تکمیل و بروز رسانی اطلاعات عائله مندی، تعداد اولاد و تعداد اولاد مشمول کارکنان در سیستم پرسنلی و در پرونده پرسنلی فیزیکی کارکنان پس از مکاتبه و درخواست مدارک از همکاران |
|
بمحض ارائه مستندات اطلاعات خواسته شده در سیستم بروز رسانی میگردد |
16 |
صدور قرارداد برقراری حق فنی کارکنان غیر هیأت علمی
|
3 فقره |
|
17 |
صدور ابلاغیه برقراری و اصلاحات مربوطه فوق العاده محرومیت از مطب کارکنان هیأت علمی و غیر هیأت علمی |
105 فقره قرارداد مربوطه برای اعضاء هیأت علمی
ا فقره غیر هیأت علمی |
|
18 |
ثبت انواع مرخصي ها (روزانه، ساعتی) در سيستم پرسنلي
در موارد لزوم (با توجه به آنلاین بودن سیستم اخذ مرخصی و حضور و غیاب خود همکاران اقدام به اخذ مرخصی از سیستم مینمایند ولی در موارد خاص این امر از سوی کارگزینی صورت می پذیرد مثل ثبت مرخصیهای استعلاجی و مواردی که همکاران امکان اخذ مرخصی از سیستم را ندارند) |
65 فقره مرخصی استعلاجی |
|
19 |
ابلاغ کتبي مانده مرخصي سالانه به همکاران (با اخذ امضاء مستخدم) و درج در پرونده پرسنلي |
35 نفر رسمی و پیمانی
17 نفر کار معین
11 نفر مشاغل کارگری |
|
20 |
حضور و غياب و ثبت اطلاعات و آمار مربوط به ورود و خروج (اعمال ضوابط در خصوص کسرکاری و غیبت و رعایت آئین نامه حضور و غیاب) و استفاده کلیه کارکنان از تایمکس
|
|
تعریف بیش از 50 نفر دانشجویان دکترا جهت استفاده از سیستم بررسی و کنترل و اخذ گزارشات ماهانه از سیستم و ارسال به واحد مربوطه
اقدامات لازم جهت آنلاین نمودن سیستم حضور و غیاب کارکنان و اعضاء هیأت علمی –برگزاری جلسه آموزشی برای کارکنان – بررسی و اصلاح مغایرتها که بیش از 70 درصد وقت مسئول محترم را صرف مینماید و ....
|
21 |
طبقه بندی ماهانه گزارش های استخراج شده از سیستم حضور و غیاب و ارسال گزارش اطلاعات به مسئولین مربوطه
|
|
گزارشات ماهانه استخراج و به گروههای مربوطه بتفکیک ارسال گردیده است |
22 |
تکميل صحيح و بموقع فرم هاي برقراري حقوق بازنشستگي و وظيفه، ليست اسامي بازنشستگان، حکم برقراري حقوق، فرم يک و دو بازنشستگي، ارسال مدارک و مستندات حداقل 45 روز قبل از تاريخ بازنشستگي به مديريت منابع انسانی دانشگاه |
تشکیل و ارسال پرونده های بازنشستگی 8 پرونده |
|
23 |
انتقال و يا تعيين کسور بازنشستگي سنوات خدمت احتساب شده |
|
برحسب مورد بررسی و اقدام گردیده که در پرونده های ایشان ضبط گردیده است |
24 |
عملکرد کارگزینی در سامانه نقل و انتقالات متقاضیان |
5 فقره |
|
25 |
لزوم درج و تکمیل تاریخ انتهای ماموریت آموزشی در شرح احکام صادره |
|
در شرح احکام کلیه مشمولین درج گردیده است |
26 |
اقدام بموقع جهت تمدید ماموریت آموزشی (2 ماه قبل)
و پیگیریهای مربوطه شفاهی و کتبی تا حصول نتیجه |
|
برحسب مورد بررسی و اقدام گردیده که در پرونده های ایشان ضبط گردیده است |
27 |
ثبت و تائید بموقع اعلام نیاز نیروهای طرحی در سامانه برنامه ریزی (مطابق زمانبندی) و پیگیری تائید آن از معاونت ذیربط |
|
طبق دستور در شروع هر فصل از طریق سامانه رشد اقدام و پیگیریهای لازم صورت پذیرفته است |
28 |
ارسال بموقع شروع بکار یا عدم شروع بکار نیروهای طرحی اعزامی به واحد |
|
بلا فاصله بعد از وصول شروع بکار از حوزه، گروه، واحد مربوطه اقدام گردیده است |
29 |
صدور معرفینامه های مربوط به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و تندرستی نیروهای طرحی بلافاصله بعد از مراجعه معرفی شدگان |
|
برای کلیه معرفی شدگان طرحی اقدام گردیده است |
30 |
صدور بموقع گواهی پایان طرح یا گواهی قسمتی از انجام طرح |
2 فقره اتمام طرح و گواهی و حکم مربوطه صادر گردیده است |
|
31 |
ارسال مدارک مربوطه جهت تشکیل پرونده پرسنلی برای نیروهای معرفی شده به این واحد با هر نوع استخدام و یا بکارگیری به واحد مکانیزاسیون دانشگاه |
16 پرونده درخواست گردیده است |
|
32 |
صدورحکم پایان طرح در سیستم پرسنلی برای کارکنانی که طرح آنان پایان یافته است |
2 فقره |
|
33 |
انجام صحیح امورات تمدید طرح متقاضیان در مهلت قانونی |
|
برای کلیه معرفی شدگان طرحی و در موعد تعیین شده اقدام گردیده است |
34 |
تبديل وضعيت استخدامي از پيماني به رسمي آزمايشي براساس آئین نامه |
2 فقره اقدام گردیده است |
|
35 |
تبديل وضعيت استخدامي از رسمي آزمايشي به رسمي قطعي براساس آئین نامه ابلاغی |
- |
مورد برحسب وجود اقدام گردیده است |
36 |
تنظیم و ارسال کلیه مکاتبات مورد نیاز چه بصورت نامه و چه بصورت پیش نویس
|
773 پیش نویس و نامه ارسال شده است |
|
37 |
ارسال نامه های مربوطه در خصوص اعلام زمان ترفیع پایه اعضا ء هیأت علمی حداقل 2 یا 3 ماه قبل از موعد سررسید و پیگیری های مربوطه تا حصول نتیجه و ارسال صورتجلسات مربوطه و نهایتاً صدور حکم |
32 فقره |
|
38 |
صدور احکام سالیانه و اصلاحات مربوطه |
609 فقره |
|
39 |
ارزیابی عملکرد سالانه و تحویل مدارک و ارسال به اداره ارزیابی و پیگیری تا حصول نتیجه |
80 فقره |
|
40 |
ارائه گواهیهای حضور |
|
ماهانه برای تمامی گروهها ارسال گردیده است |
41 |
ارائه مستندات مربوط به مزایای غیر مستمر (حق مسکن، البسه، مهد کودک، ایاب و ذهاب، غذا و اضافه کاری) |
|
ماهانه برای تمامی کار کنان مشمول به اداره حسابداری جهت پرداخت ارسال گردیده است |
42 |
شرکت در جلسات کمیته ترفیعات و انتخابات مدیر گروهی دانشکده بعنوان عضو ثابت |
20 مورد |
|
43 |
اقدام مقتضی در خصوص مصوبات صورتجلسات کمیته منتخب ارتقاء دانشکده |
31 صورتجلسه |
|
44 |
با توجه به تفویض اختیار از طرف مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری صورتجلسات کمیته فرعی بر حسب مورد |
افقره |
تشکیل و تصویب صورتجلسه کمیته فرعی در خصوص موقت نمودن پست (تغییر وضعیت استخدامی خانم دکتر جبارزاده) |
45 |
تشکیل و ارسال پرونده و مدارک مربوط به ارتقاء رتبه مشمولین و نهایتاً ارسال صورتجلسات تأیید شده و صدور احکام مربوطه |
رتبه عالی 3 نفر
1 نفر رتبه پایه |
|
46 |
تشکیل و ارسال پرونده و مدارک مربوط به ارتقاء طبقه مشمولین و نهایتاً ارسال صورتجلسات تأیید شده و صدور احکام مربوطه |
6 نفر ارتقاء طبقه |
|