پرسش های متداول، شامل دو بخش واحد کتابخانه و آموزش می باشد.
پرسش های متداول واحد کتابخانه
1. كتابخانه تا چه ساعتي داير است؟ از ساعت 8 صبح الي 18 بعداز ظهر (در روزهای شنبه الی چهارشنبه) و 8 الی 13 روزهای پنجشنبه
2. چگونه ميتوان با كتابخانه تماس گرفت؟ از طريق شماره تلفن 34778462 -041
3. مدارك لازم براي عضويت در كتابخانه چيست؟ يك قطعه عكس، تکمیل فرم اطلاعات درخواستی
4. تا چند كتاب مي توانم به امانت بگيرم؟ برای دانشجويان مقطع كارشناسي 3 كتاب به مدت 15 روز و 1 كتاب تك نسخه اي بمدت يك شبانه روز امانت داده ميشود. برای دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد 4 كتاب به مدت 15 روز و 1 كتاب تك نسخه اي بمدت يك شبانه روز امانت داده ميشود. دانشجويان مقطع دكتري نیز میتوانند 6 كتاب به مدت 15 روز و 1 كتاب تك نسخه اي به مدت 1 شبانه روز در امانت داشته باشند. مدت امانت منابع برای اساتید محترم اعم از هيأت علمي، هيأت آموزشی و مربيان حق التدريس نیز 15 روز و به تعداد 6 كتاب ميباشد.
5. تاچند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟ تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد.
6. آيا مي توانم تلفني كتابها را تمديد كنم؟ بلي
7. آيا با كارت عضو ديگري مي توانم كتاب به امانت بگيرم؟ خير
8. آيا با كارت كتابخانه مركزي مي توانم كتاب بگيرم؟ خير
9. آيا پاياننامه ها را ميتوان به امانت برد؟ خير
10. آيا مجلات را مي توان به امانت برد؟ خير؛ صرفاً جهت تهيه كپي از مقاله
11. آيا فرهنگها و اطلسها را مي توان امانت گرفت؟ خير
12. آيا CD ها را مي توان به امانت برد؟ تنها يك روز براي رايت كردن مي توانيد امانت بگيريد.
13. آيا در ایام تابستان مي توانم كتاب به امانت بگيرم؟ بلي
14. آيا از پرينتر كتابخانه ميتوانم استفاده كنم؟ خیر
15. در خارج از دانشگاه ميتوانم از كتابخانه ديجيتال استفاده كنم؟ بله با دريافت رمز عبور از ریاست محترم کتابخانه مرکزی دانشگاه این امر امکان پذیر است.
16. در صورت مفقود شدن كتاب چه بايد كرد؟ عين كتاب باید خريداري و تحويل كتابخانه گردد. در غير اين صورت سه برابر قيمت كتاب دريافت خواهد شد.
پرسش های متداول واحد آموزش
1. فرآیند انتخاب واحد به چه صورت است؟ انتخاب واحد اینترنتی؛ تاییدیه انتخاب واحد (پرینت انتخاب واحد)؛ تائید استاد راهنما و مدیرگروه؛ تحویل فرم امضا شده به آموزش؛ کنترل انتخاب واحد از نظر رعایت پیش نیاز و ... توسط کارشناس آموزش
2. شرایط معرفی به استاد چیست؟ در صورتیکه دانشجویی جهت فراغت از تحصیل فقط یک درس باقی مانده داشته باشد،به شرط یکه امکان حضور درکلاس را نداشته باشد یا درس مربوطه ارائه نشده باشد میتواند بصورت معرفی به استاد اخذ واحد نماید. امتحان در معرفی به استاد یک هفته قبل از شروع امتحانات پایان ترم میباشد.
3. در چه صورت میتوان واحد بیشتری اخذ نمود؟ در صورت اینکه معدل ترم بالای 17 باشد، یا دانشجویانی که قبل از کارآموزی در عرصه هستند، به شرط اینکه هیچ واحد دیگری غیراز کارآموزی در عرصه نداشته باشند، میتوانند تا سقف 24 واحد را اخذ نمایند.
4. تعداد غیبتهای موجه تا چند جلسه است؟ به ازای هر 1 واحد تئوری، از 2 جلسه غیبت میتوان استفاده کرد.
5. شرایط استفاده از مرخصی تحصیلی چیست؟ هر دانشجو در مقطع کارشناسی مجاز است از 2 ترم در طول سنوات تحصیلی به عنوان مرخصی استفاده کند. برای این کار، درخواست کتبی خود را با ذکر دلیل همراه با تائید استاد راهنما به آموزش دانشکده تحویل میدهد تا ضمن طرح در شورای آموزشی دانشکده، در صورت موافقت اعضاء شورا، به آموزش کل دانشگاه ارجاع داده شود.
6. تعهد محضری چیست؟ یک سند رسمی است که دانشجو بهمراه یک ضامن معتبر (کارمند یا بازاری دارای پروانه کسب) می تواند با مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی به تنظیم سند بپردازد. ضمناً مطابقت اصل سند محضری با فرم پیش نویس الزامی است.
7. بیمه دانشجویی برا ی چه کسانی است؟ دانشجویانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشند می تواند درصورت تمایل اقدام به داشتن بیمه دانشجویی نمایند.
8. شرایط کار دانشجویی در بیمارستان؟ برای دوره های کارشناسی پیوسته با گذراندن حداقل 40 درصد واحدهای درسی. برای دوره های کارشناسی ناپیوسته با گذراندن حداقل یک ترم تحصیلی و تأیید از نظر اخلاقی و انضباطی دانشکده.
9. کمک هزینه دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز و آزاده): دانشجویانی که فرزند شهید یا جانباز 25 درصد و آزاده و یا خود جانباز باشند کمک هزینه تعلق می گردد که در پایان تحصیل جزء بدهی آنان به حساب نمی آید.
10. شرایط وام ضروری چیست؟ این وام به دانشجویان سال اول تحصیلی تعلق نمی گیرد. در صورتیکه دانشجو این وام را دریافت نماید تا دریافت وام ضروری بعدی باید یک سال تحصیلی وقفه باشد.