اعلام اولویت های پژوهش در آموزش دانشکده از سوی معاونت آموزشی دانشکده
بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشکده «اولویت های پژوهش در آموزش دانشکده» جهت استحضار اساتید و دانشجویان گرامی به شرح ذیل اعلام گردیده است.
اولویت های پژوهش در آموزش دانشکده پرستاری و مامایی تبریز
محور اساتيد
1. توسعه نقش اعضای هیأت علمی در بالین
2. راهكارهاي ارتقاء توانمندي هاي اساتيد
3. ارتقاء سطح مهارتهاي ارتباطي بين استاد و دانشجو
محور نيازهاي جامعه
1. نيازسنجي آموزشي در زمينه آموزش پاسخگو از اساتيد و دانشجويان
2. راهكارهاي ترويج آموزشي در عرصه هاي مختلف (جامعه، خانواده، سرپايي، اطاق عمل بخش)
3. نيازسنجي و تطبيق برنامه هاي آموزشي با نيازهاي جامعه
نظام آموزشی
1. انتظارات از دانش آموختگان در دانشگاه و تطابق آن با رويكردهاي آموزشي
2. نيازهاي دانشگاه براي ايجاد رشته هاي جديد
3. روش ها و راهكارهاي بهبود كيفيت در آموزش نظری، عملی و باليني
4. توسعه کمیت و کیفیت محیط های آموزشی
ارزشيابی
1. تحليل نظام ارزشيابي برنامه هاي آموزشی
2. ارزشيابي محيط هاي يادگيري در رشته هاي مختلف
3. استفاده گروه هاي آموزشي از روش هاي ارزيابي
اقتصاد آموزش
1. ارزیابی هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم سرانه آموزشي در رشته ها و مقاطع مختلف و راههاي كاهش هزينه و افزايش بهره وري
فنون و رسانه هاي آموزشي
1. مقايسه اثربخشي شيوه هاي گوناگون آموزش الكترونيكی
2. ارائه الگوي يادگيري الكترونيكي آموزش پرستاری، مامایی و اتاق عمل
3. طراحي و آماده سازي بسته هاي آموزش الكترونيكي
4. ارائه راهكارهاي فناوري اطلاعات در آموزش پرستاری، مامایی و اتاق عمل
آموزش اخلاق حرفه اي
1. بايدهاي اخلاق حرفه اي در آموزش علوم سلامت
2. چالش هاي اخلاقي در نظام آموزشي كشور
3. آموزش اخلاق حرفه اي و چالشها
محور دانش آموختگان
1. اثربخشی برنامه های آموزش مداوم
2. توانمندي دانش آموختگان در انجام وظايف حرفه اي پس از فراغت از تحصيل
3. دیدگاه دانش آموختگان در مورد نيازهاي حرفه اي و آموزشي رشته/مقطع
جهت دریافت فایل خبر، اینجا را کلیک نمائید.
محور اساتيد
1. توسعه نقش اعضای هیأت علمی در بالین
2. راهكارهاي ارتقاء توانمندي هاي اساتيد
3. ارتقاء سطح مهارتهاي ارتباطي بين استاد و دانشجو
محور نيازهاي جامعه
1. نيازسنجي آموزشي در زمينه آموزش پاسخگو از اساتيد و دانشجويان
2. راهكارهاي ترويج آموزشي در عرصه هاي مختلف (جامعه، خانواده، سرپايي، اطاق عمل بخش)
3. نيازسنجي و تطبيق برنامه هاي آموزشي با نيازهاي جامعه
نظام آموزشی
1. انتظارات از دانش آموختگان در دانشگاه و تطابق آن با رويكردهاي آموزشي
2. نيازهاي دانشگاه براي ايجاد رشته هاي جديد
3. روش ها و راهكارهاي بهبود كيفيت در آموزش نظری، عملی و باليني
4. توسعه کمیت و کیفیت محیط های آموزشی
ارزشيابی
1. تحليل نظام ارزشيابي برنامه هاي آموزشی
2. ارزشيابي محيط هاي يادگيري در رشته هاي مختلف
3. استفاده گروه هاي آموزشي از روش هاي ارزيابي
اقتصاد آموزش
1. ارزیابی هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم سرانه آموزشي در رشته ها و مقاطع مختلف و راههاي كاهش هزينه و افزايش بهره وري
فنون و رسانه هاي آموزشي
1. مقايسه اثربخشي شيوه هاي گوناگون آموزش الكترونيكی
2. ارائه الگوي يادگيري الكترونيكي آموزش پرستاری، مامایی و اتاق عمل
3. طراحي و آماده سازي بسته هاي آموزش الكترونيكي
4. ارائه راهكارهاي فناوري اطلاعات در آموزش پرستاری، مامایی و اتاق عمل
آموزش اخلاق حرفه اي
1. بايدهاي اخلاق حرفه اي در آموزش علوم سلامت
2. چالش هاي اخلاقي در نظام آموزشي كشور
3. آموزش اخلاق حرفه اي و چالشها
محور دانش آموختگان
1. اثربخشی برنامه های آموزش مداوم
2. توانمندي دانش آموختگان در انجام وظايف حرفه اي پس از فراغت از تحصيل
3. دیدگاه دانش آموختگان در مورد نيازهاي حرفه اي و آموزشي رشته/مقطع
جهت دریافت فایل خبر، اینجا را کلیک نمائید.